torsdag 11 september 2014

Dag 68

Dag Sträcka: 34km
Totalt: 1941km
Från: Åbordsön
Till: Älgsjö, Brohamn?
Väder: Molnigt med solglimtar.

Vaknade runt fem för ville iväg tidigt men när jag tittade ut så var det dimma igen.
Så samma visa idag som igår. Klockan sex dimma. Klockan sju dimma. Så fortsätter det till elva då äntligen dimman börjar brännas bort. Så då börjar jag packa ihop allt och när jag bara har tältet kvar så tar jag en kort vilostund i min sköna stol. Dumt. Somnade i den och vaknade inte förrän en timme senare när solen börjar bli för varm. Så vaknade slängde ber det sista av utrustningen och sen iväg.  I början var det toppen när jag var inomskärs men sen när jag kom ut på havet så visade bottenhavet sig från sin mer vita sida. Dvs det skumma rejält imellanåt och jag fick ett par duschar över mig. Men när möjligheten gavs så kröp jag snällt in bakom lite öar och njöt av det lugna vattnet där. Kom därefter ganska omgående till hamnen där jag snällt satte upp tältet och sov väldigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar