tisdag 2 september 2014

Dag 60

Sträcka: 44km
Totalt: 1667km
Från: Furuvik
Till: Gåsholma
Väder: Strålande solsken och vindstilla.

Tog en "sovmorgon" och njöt av att för stunden vara fri som en fågel igen. Dock har jag skallen full med ord som DTLS, UDP, PKI, Certifikat och andra hemskheter som inte hör hemma här ute i naturen. Så får försöka stänga in den biten igen innan jag börjar paddla idag.  Måste göra det så jag kan njuta av sista biten upp till norr:-) Paddlade på iaf och även om det kändes lite konstigt första 5 min så släppte det sedan och jag kunde paddla på.  Paddla ända tills solen gick ner och först då gick jag iland. Där träffade jag ett gäng glada båtmänniskor som erbjöd trevligt sällskap innan kvällen kallade.  Fick sova i ett förvaringsutrymme så slapp iaf sätta upp tältet. Sov väldans gott med så vaknade inte förrän vid halv nio tiden:-P Tror visst jag var trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar